Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Ευρωεκλογές 2009

Ευρωεκλογές 2009…
Όπως λέει και η αγαπητή Μαριλού, το τριήμερο για τον Έλληνα είναι πάνω από την οικογένεια…1 στους 2 Έλληνες δεν ψήφισαν .Τώρα θα μου πεις φταίει το τριήμερο ?Λίγο αυτό, λίγο η άγνοια για το τι είναι Ευρωεκλογές, λίγο η ζέστη, λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ’ αγόρι μου… Εδώ οι περισσότεροι δεν ήξεραν για πιο λόγο είναι οι εκλογές. Εσύ θα μου πεις ήξερες? Όχι, αλλά έψαξα λίγο και έμαθα τι είναι. Και αν δεν είχε κανονιστεί καφές κοντά στην περιοχή που ψηφίζω, ίσως και εγώ να μην ψήφιζα. Γιατί ποιος ξεκινάει από τα Γλυκά Νερά να κατέβει να ψηφίσει Παλαιό Φάληρο με 40 βαθμούς? Θα μου πεις για καφέ μπορούσες . Ούτε για αυτό θα πήγαινα αλλά τελικά τα συνδύασα και τα 2. Ξεκίνησα λοιπόν να κατεβαίνω νότια ,παώ στο εκλογικό διαμέρισμα που ανήκω ,και το βλέπω κλειστό. Πλάκα θα έχει λέω…πλησιάζω την πόρτα και βλέπω κάτι κόλες Α4 να ενημερώνουν ότι είναι κλειστό και θα πρέπει να πάω σε άλλο σχολείο για να την ρίξω …Αρχίζουν τα όργανα λέω… και εκεί είναι που χρειάζεται υπομονή… Με τα πολλά το βρίσκω ,μπαίνω μέσα ,και μου δίνουν καμιά 15αρια χάρτινα ψηφοδέλτια, κλείνω την κουρτίνα πίσω μου και το πρώτο που σκέφτηκα βλέποντας την χαρτούρα λέω, πω πω σπατάλη..τόσα χαρτιά χαμένα… σιγά μην κάνουν και ανακύκλωση… γιατί δεν το κάνουν ηλεκτρονικά ρε γμτ..το προσπερνάω ΚΑΙ αυτό και απλώνω τα ψηφοδέλτια μπροστά μου… Μμμμ…τι να ψηφίσω τώρα ?Βγάζω έξω τα μεγάλα ψάρια και κρατάω τα μικρά. Βγάζω και το λευκό, γιατί τόσο κόπο έκανα να έρθω, τουλάχιστον να ψηφήσω! Οικολόγοι και αυτοί έξω…και έτσι όπως τα είχα ανοίξει σαν βεντάλια ,βλέπω τον Μέγα Αλέξανδρο, όχι live καλέ! εκεί στο ψηφοδέλτιο, να με κοιτάει.ΜΜμ…ενδιαφέρον. Το Τραβάω και κοιτάω Ελ.Εν. τι να ναι αυτό τώρα λέω… Κοιτάω και τα υπόλοιπα που είναι απλωμένα,κανένα δεν μου έκανε κλίκ.Οπότε, βουρ για Μέγα!Βγαίνω έξω ,ρε παιδία μήπως ξέρει κανείς τι είναι το Ελ.Εν.? Κανείς δεν ήξερε…Μπαίνω στο αμάξι και πάω να βρώ την υπόλοιπη παρέα που ήταν για καφέ στην Μαρίνα Φλοίσβου. Καθόμαστε και παραγγέλνουμε ένα καφέ, έλα όμως που ήταν μεσημέρι προς απόγευμα και είχε πέσει πείνα. Ε να πάρουμε και ένα σάντουιτς να φάμε να μας κρατήσει μέχρι να πάμε σπίτι. 9,5 € στον κατάλογο το σάντουιτς παρακαλώ και περιμένω να δώ τουλάχιστον κάτι που το μέγεθος του θα δικαιολογεί τα χρήματα… Και προς μεγάλη μου έκπληξη φτάνει από μακριά μια πιατέλα και μόλις το κατεβάζει ο σερβιτόρος, βλέπω ένα σαντουιτσάκι λίγο μεγαλύτερο από τα τσιγάρα με ένα μικρό μπολ μέσα με ντοματίνια και λίγο λάδι… 2 σαντουιτς και 2 καφεδάκια 29€ παρακαλώ γιατί πληρώνεις και την θέα που βλέπεις θάλασσα, λες και του ανήκει …. Και μετά σκέφτομαι αν τελικά έκανα καλά που πήγα και ψήφισα ….

Δεν υπάρχουν σχόλια: